PROFESSIONEEL

HET BEGIN

In april 1987 stapte Filiep D’hondt in Network Marketing – daar ontmoette hij ook zijn vrouw Nathalie.

 

Dat waren hun eerste stapjes in de ondernemerswereld. Maar het echte marketing parcours voor Filiep begon in januari 1993 in de Flapuit als zelfstandig verkoper.

 

De Flapuit was een bedrijf die adressengidsen met publiciteit uitgaf & fotokaartjes maakte.

 

Doordat het bedrijf overgelaten werd gingen zijn vrouw Nathalie & hijzelf die fotokaartjes in eigen beheer maken in januari 2004.

 

Filiep deed de verkoop, Nathalie runde het bureel. Met reeds meer dan 10 jaar ervaring met 1 op 1 verkopen wilden zij het groter aanpakken.

GANS VLAANDEREN

Ze kwamen in contact met een ervaren business coach & die leerde hen o.a. begrippen als call to action, mail – call – visit, enz….

 

Ook leerden zij (papieren) mailings op te stellen om fotokaartjes te verkopen.

 

Met succes trouwens want binnen de kortste keren hadden ze honderden klanten over gans Vlaanderen & Brussel verspreid, voornamelijk in de horeca.

 

Soms halen de oudste kinderen nog herinneringen op over de duizenden papieren mailings die in de beginperiode tezamen verzameld + in enveloppes gestopt werden aan de keukentafel.

 

Jammer dat daar geen foto’s van zijn…

WACHTENDE KLANTEN

De leveringen deden ze zelf & in de vele gesprekken die zij hadden met horeca-ondernemers kwam de vraag of ze hun menu’s konden promoten op een scherm.

 

Andere ondernemers wilden ook wel hun zaak laten zien aan die duizenden wachtende klanten in die horecazaak.

 

Een combinatie van promoties van de horecazaak, gekoppeld aan adverterende handelaars. Iedereen werd er beter van.

 

WachtTv was geboren.

GOED IN "MIJNE STIEL"

Maar als Filiep & Nathalie iets doen, halen zij altijd het onderste uit de kan.

 

Zij kregen & krijgen nog steeds veel deze vraag:

 

Ik ben goed in mijne stiel.

 

Of ik heb HET BESTE product/dienst dat er is.

 

Maar hoe laat ik dat op een goeie manier zien aan anderen,

 

dat ik goed ben in mijne stiel of dat ik het beste product/dienst heb?

 

De Mond tot Mond reclame, ja dat is de beste reclame hé !!! Maar dat gaat zo traag…

STUDEREN

In maart 2020 viel plots de hele wereld stil. Je weet wel één of ander virus was in omloop…

 

Het ideale moment om hier in te duiken.

 

En dat deden ze van binnen uit.

 

In samenwerking met de beste online marketeer van Vlaanderen & Nederland verkochten zij telefonisch die marketeer zijn programma’s met een bedrag tussen de 2.500 en 32.000 Euro.

 

Tegelijkertijd hadden ze toegang tot het “het neusje van de zalm” over Marketing, want als je iets verkoopt moet je ook weten WAT je verkoopt.

 

Een zeer leerrijke periode…

DE WAAROM​

Ze kwamen erachter hoe je de principes van Mond tot Mond Reclame op meer mensen kan toepassen dan 1 op 1. Nathalie & Filiep moesten vooral DE WAAROM weten hiervan.

 

Want als ze DE WAAROM weten hoe dit werkt kunnen ze er voor zorgen dat het ALTIJD WERKT.

 

Ze pasten deze principes toe op hun bedrijf.

 

Met FENOMENALE RESULTATEN als gevolg.

 

Ze hadden nooit gedacht dat dit ZO’N IMPACT zou hebben…

 

De volgende stap was anderen meehelpen met wat ze ervaarden.

 

Nu krijgen klanten hulp op een veel dieper level via “Mond tot Mond Marketing” in combinatie met het unieke systeem WachtTv.

PERSOONLIJK

Filiep D’hondt is meer dan 30 jaar gehuwd met de liefde van zijn leven Nathalie.

 

Ze hebben elkaar ontmoet in 1987.

 

Network Marketing was de link – ja terug iets met Marketing 😉 & ze zijn sindsdien 1 TEAM.

Tezamen hebben ze 4 prachtige kinderen, 1 dochter & 3 zonen. Elk op zich zijn de kinderen verschillend en tegelijk toch zo gelijk.

 

Filiep & Nathalie helpen elk van hun kinderen hun specifieke talenten te ontwikkelen om zo een fantastisch en boeiend leven tegemoet te gaan.

 

Hun TOPPRIORITEIT is hun GEZIN & dat zal het ook altijd blijven.

KERNWAARDEN

Goede normen & waarden staan centraal in hun leven.

 

Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden is 1 van hun kernwaarden.

 

Op ALLES wat er verschijnt ‘waar’ dan ook wordt er toegezien dat IEDEREEN GERESPECTEERD wordt.

2° VERJAARDAG

Sinds 2017 heeft Filiep een tweede verjaardag, nl. 25 november. Hoezo?

 

Wel op 25 november 2017 heeft Filiep een hartstilstand gehad in zijn dorp Egem op de terugweg van Genk (een autorit van 200 km).

 

Aan 5 km/uur is hij stilgevallen met zijn wagen in het centrum (op 1,5 km van zijn deur) op zaterdagmiddag om 15.30.

 

Een half uur daarvoor reed hij nog aan 120km/uur op de snelweg…

Het is een MIRAKEL dat hij hier NIKS aan overgehouden heeft, weten dat slechts 7 % van de mensen een hartstilstand – als die buiten het ziekenhuis gebeurt – overleven.

 

Dit mede door Bea & Chris hun snelle ingrijpen om hartmassage toe te passen tot de MUG & ziekenwagen ter plaatse waren.

 

Een HELE GROTE MERCI & EEUWIGE DANKBAARHEID zijn hier op hun plaats.

 

God was nog niet klaar met Filiep…

 

En het gezin & Filiep zijn GOD enorm dankbaar hiervoor.

SLIM HARD WERKEN

Sedert die datum leven zij anders.

 

SLIM HARD WERKEN is nu HUN MOTTO.

 

Wat voorheen HARD WERKEN was.

 

Te hard werken was de reden van deze hartstilstand.

 

Dit feit heeft er voor gezorgd dat HET GEZIN nog DICHTER naar elkaar is toegegroeid.

 

En GENIETEN van al het SLIMME HARDE WERK nu helemaal bovenaan de lijst staat.