In april 1987 stapte Filiep in Network Marketing - daar ontmoette hij ook zijn vrouw Nathalie.
Dat waren hun eerste stapjes in de ondernemerswereld. Maar het echte marketing parcours voor Filiep begon in januari 1993 in de Flapuit als zelfstandig verkoper.
De Flapuit was een bedrijf die adressengidsen met publiciteit uitgaf & fotokaartjes maakte.
Doordat het bedrijf overgelaten werd gingen zijn vrouw Nathalie & hijzelf die fotokaartjes in eigen beheer maken in januari 2004.
Filiep deed de verkoop, Nathalie runde het bureel. Met reeds meer dan 10 jaar ervaring met 1 op 1 verkopen wilden zij het groter aanpakken.
Ook leerde hij (papieren) mailings op te stellen om fotokaartjes te verkopen.
Met succes trouwens want binnen de kortste keren hadden ze honderden klanten over gans Vlaanderen & Brussel verspreid, voornamelijk in de horeca.
Soms halen de oudste kinderen nog herinneringen op over de duizenden papieren mailings die in de beginperiode tezamen verzameld + in enveloppes gestopt werden aan de keukentafel.
Jammer dat daar geen foto's van zijn...
Andere ondernemers wilden ook wel hun zaak laten zien aan die duizenden wachtende klanten in die horecazaak.
Een combinatie van promoties van de horecazaak, gekoppeld aan adverterende handelaars.
Iedereen werd er beter van. WachtTv was geboren.
Hij kreeg & krijgt nog steeds veel deze vraag:
Ik ben goed in mijne stiel.
Of ik heb HET BESTE product/dienst dat er is.
Maar hoe laat ik dat op een goeie manier zien aan anderen
dat ik goed ben in mijne stiel of dat ik het beste product/dienst heb?
De Mond tot Mond reclame, ja dat is de beste reclame hé !!! Maar dat gaat zo traag...
Het ideale moment om hier in te duiken.
En Filiep deed dat van binnen uit.
In samenwerking met de beste online marketeer van Vlaanderen & Nederland verkocht hij telefonisch die marketeer zijn programma’s met een bedrag tussen de 2.500 en 32.000 Euro. Tegelijkertijd had Filiep toegang tot het "het neusje van de zalm" over Marketing.
Een zeer leerrijke periode...
Want als hij DE WAAROM weet hoe dit werkt kan hij er voor zorgen dat het ALTIJD WERKT.
Daar kwam hij achter & paste die principes toe op zijn bedrijf.
Met FENOMENALE RESULTATEN als gevolg.
Hij had nooit gedacht dat dit ZO’N IMPACT zou hebben…
De volgende stap was anderen meehelpen met wat hij ervaarde.
En nu helpt hij ook de klanten op een veel dieper level via "Mond tot Mond Marketing op Grote Schaal” in combinatie met het UNIEKE SYSTEEM WachtTv.
Ze hebben elkaar ontmoet in 1987.
Network Marketing was de link - ja terug iets met Marketing ;) & ze zijn sindsdien 1 TEAM.
Filiep & Nathalie helpen elk van hun kinderen hun specifieke talenten te ontwikkelen om zo een fantastisch en boeiend leven tegemoet te gaan.
Hun TOPPRIORITEIT is hun GEZIN & dat zal het ook altijd blijven.
Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden is 1 van hun kernwaarden.
Op ALLES wat er verschijnt waar dan ook wordt er toegezien dat IEDEREEN GERESPECTEERD wordt.
Wel op 27 november 2017 heeft Filiep een hartstilstand gehad in zijn dorp Egem op de terugweg van Genk (een autorit van 200 km).
Aan 5 km/uur heeft is hij stilgevallen met zijn wagen in het centrum (op 1,5 km van zijn deur) op zaterdagmiddag om 15.30.
Een half uur daarvoor reed hij nog aan 120km/uur op de snelweg...
Het is een MIRAKEL dat hij hier NIKS aan overgehouden heeft, wetende dat slechts 7 % van de mensen een hartstilstand overleeft als die buiten het ziekenhuis gebeurt.
Dit mede door Bea & Chris hun snelle ingrijpen om hartmassage toe te passen tot de MUG & ziekenwagen ter plaatse waren.
Een HELE GROTE MERCI & EEUWIGE DANKBAARHEID is hier op zijn plaats.
God was nog niet klaar met Filiep...
en daar is het gezin & Filiep HEM dankbaar voor.
SLIM HARD WERKEN is nu ZIJN MOTTO.
Wat voorheen HARD WERKEN was.
Te hard werken was de reden van zijn hartstilstand.
Dit feit heeft er voor gezorgd dat HET GEZIN nog DICHTER naar elkaar is toegegroeid.
En GENIETEN van al je SLIMME HARDE WERK nu helemaal bovenaan staat.
© 2023 wacht-tv.be with webcreator available